„În primii cinci ani, vreau să ajung la 20 de magazine. Investiția într-un singur magazin, care cuprinde prețul terenului, construcția și primul stoc de marfă, este de aproximativ 15 milioane de euro”, spune Omer Susli, citat de Ziarul Financiar.
Primele două magazine sub brandul Homelux vor fi deschise cel mai târziu la începutul lunii august 2018. Primul dintre ele va fi la Ploiești, iar al doilea la Focșani. De subliniat este că tocmai în aceste orașe britanicii de la Kingfisher au anunțat recent că vor închide magazinele Praktiker. Astfel, Omer Susli o ia pe urmele orașelor din care dispare Praktiker și vine cu propria rețea de magazine cu produse în mare parte similare.
Sursa de finanțare pentru investițiile în noile magazine provine în principal din banii încasați după vânzarea Praktiker, o tranzacție a cărei valoare a fost estimată la 50 de milioane de euro. Omer Susli spune însă că apelează și la credite bancare pentru a finanța noile magazine.